Inlägg: 2917044
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Så kan det vara men höjden hos Bellows om man får igång honom borde rimligtvis vara högre än för Pettersson och Svrcek, åtminstone denna säsong
Och Brynäs är ju inget långsiktigt projekt, vi ska ju gå för guldet i år!! Fönstret stänger med våra gamlingar
Och Brynäs är ju inget långsiktigt projekt, vi ska ju gå för guldet i år!! Fönstret stänger med våra gamlingar
+ 4
Sv: A proposito de nada
Peja: Tror Svreck skulle kunna vara ännu bättre om han får mer istid.. känns tyvärr inte riktigt som gällstedt tror på honom..
+ 4
Håller med, men vill man verkligen ge Bellows en större roll på bekostnad av killar som Pettersson och Svrcek? Jag ger hellre de killarna mer istid än Bellows.
Svrcek gör ingen jättematch idag men skapar ändå en del och var ytterst nära att bli målskytt.