Inlägg: 2917058
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Man spelar förmodligen Scott för att han är högerskytt. Är ju bara han, Vesel och Silfverberg som är det av alla FWs.
Hade vi haft en till spelskicklig högerskytt hade Scott förmodligen varit en av de första som fått foten från PP och från att spela högt upp (inget illa om Scott, men han hinner inte med i den roll han fått).
Hade vi haft en till spelskicklig högerskytt hade Scott förmodligen varit en av de första som fått foten från PP och från att spela högt upp (inget illa om Scott, men han hinner inte med i den roll han fått).
+ 4