Inlägg: 2917217
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiask: Nja, det är ett direktskott och han reagerar som målvakter gör i ett sånt läge: instinktivt.
Ser på highlightsen nu att skottet kommer lite högre än vad jag först uppfattade det som och att han mest försöker rädda med plocken.
Och då får jag pudla en aning, klassar det nu som en halvtavla som han naturligtvis inte kan vara nöjd med…
Ser på highlightsen nu att skottet kommer lite högre än vad jag först uppfattade det som och att han mest försöker rädda med plocken.
Och då får jag pudla en aning, klassar det nu som en halvtavla som han naturligtvis inte kan vara nöjd med…
+ 3
Sv: A proposito de nada
Enl Sasse är Bellows kvar efter träningen och kör frilägen på Delia. Bra.
Även Kop i röd samt LP och Svr gör det.
Även Kop i röd samt LP och Svr gör det.
+ 10
Sen går det snabbt i sporten.
Tror de flesta målvakter hade jobbat med kroppen på så sätt att dom släppt den pucken förbi sig.
Handlar mycket om att Clara i sin förflyttning kommer fel med vänster benskydd vilket gör att pucken hamnar där den hamnar.
Blir ju en tavla oavsett hur mycket man försöker titta bort.
Clara vill ha tillbaka den alla dagar i veckan.