Inlägg: 2917299
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: När jag har läst dina kommentarer 😂
Nä, men ibland vet även målvaktstränare att målvakten har haft lite oflyt med var pucken träffar, trots att det inte varit nåt fel på tekniken vid räddningsförsöket, som igår.
Pucken kunde lika gärna ha styrts utanför, rakt ner, ut i banan osv. Nu styrde den oturligt i mål, det händer ibland….
Nä, men ibland vet även målvaktstränare att målvakten har haft lite oflyt med var pucken träffar, trots att det inte varit nåt fel på tekniken vid räddningsförsöket, som igår.
Pucken kunde lika gärna ha styrts utanför, rakt ner, ut i banan osv. Nu styrde den oturligt i mål, det händer ibland….
Bara för att Clara hade lite oflyt med vart pucken studsade igår?