Inlägg: 2917309
Sv: A proposito de nada
Peja: Hade Clara agerat rätt och synkat sin rörelse med puckens hade han vallat den med benskyddet och vidare bort från mål. Men nu blev det inte så…
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Lite så jag tänker oxå.
Bättre att han agerar på pucken än reagerar.
Sen blir det skit ibland..
Bättre att han agerar på pucken än reagerar.
Sen blir det skit ibland..
+ 2