Inlägg: 2917799
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Qvarre: Gameday!
Vilket krokben fäller oss idag? Är det målvakten, boxplay eller oförmågan att göra mål?
Hoppas vi trots eventuell förlust kan fortsätta toppa listorna på Corsi, Fenwick, Gx, Fx, Ac, Pc, Fuc###% O.S.V
Det är där vi skiner!
Vilket krokben fäller oss idag? Är det målvakten, boxplay eller oförmågan att göra mål?
Hoppas vi trots eventuell förlust kan fortsätta toppa listorna på Corsi, Fenwick, Gx, Fx, Ac, Pc, Fuc###% O.S.V
Det är där vi skiner!
+ 5
Sv: A proposito de nada
Qvarre: I alla fall, kan inte gå på matchen 18e pga oförutsedd familjesituation.
Vart maila man? Adresserna på "hemsidan" verkar vara irelevanta och felaktiga.
Allt gott. Knäck ägg i dag.