Inlägg: 2918005
Sv: A proposito de nada
Gavve: Kan dock ge en tändning att endast gå på 3 kedjor! Visst blir tungt om vi får många BP men håller vi oss på banan ser jag absolut inget negativt att gå med 3 kedjor en match 👏
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hade dock hellre sett
Silfverberg - Bäckström - Pettersson
Lindblom - Larsson - Trivigno
Bellows/Fjällby - Scott - Svrcek/Hillström
Silfverberg - Bäckström - Pettersson
Lindblom - Larsson - Trivigno
Bellows/Fjällby - Scott - Svrcek/Hillström
+ 2