Inlägg: 2918833
Sv: A proposito de nada
parks: Ska man vara ledande i toppen av svensk hockey så måste man ställa större krav än så. Är han rätt man på rätt plats vid rätt tidpunkt. Svaret är OH NO.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HUGE! Var det otur nu igen?! De beprövade specialisterna, erkänt duktiga yrkesmännen i båset och på kansliet briljerar !
+ 6
Sv: A proposito de nada
Det här är karma efter att ha buat ut och kallat Svensson för filmare. Jag skojar inte. Den ångesten ni känner just nu förtjänar ni. Sen kommer det ju så klart vända, och ni kommer klättra i tabellen (till skillnad från oss som kommer sjuka som en blykula i vatten)
+ 4