Inlägg: 2919723
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Asså Delia måste få psykbryt att södra stolpen alltid är öppen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Champions Leuage nu.. en helt annan nivå! Vi snackar yttersta eliten.
Är en ära att få vara med.. och tycker att det är kul att vi fortfarande är med i matchen
Är en ära att få vara med.. och tycker att det är kul att vi fortfarande är med i matchen
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: äsch det är målisens fel, att våra utespelare aldrig kan täcka upp i försvarszon spelar ingen roll ;)
+ 2