Inlägg: 2922454
Sv: A proposito de nada
OveForShow: Ja men sätt han åt sidan och låt honom vila istället då. Att fortsätta pressa in honom i 1:a line när det ser ut såhär är ju inte värdigt, varken för laget eller honom själv..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Efter att ha sett samtliga matcher med årets lag finns det absolut inget som talar för att laget har karaktär att vända ett tvåmålsunderläge. Snacka om scenförändring jmf med förra säsongen.
+ 17