Inlägg: 2931281
Sv: A proposito de nada
Jockster : håller med. Har inte allt för stora tankar om gälla som coach, än mindre hans kumpaner. Det var mer än tydligt under slutfasen av förra säsongen och mer tydligt i år. Ska det funka så behöver han bättre spelare till sitt system. Att förändra eller utveckla verkar inte vara hans grej.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vet inte vad som är värst, de mediokra värvningarna eller att dom ledande spelarna från förra säsongen är sämre. Ett gäng trötta 35-åringar i ett kval känns inte bra.
+ 2