Inlägg: 2931424
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Jag skulle nog påstå att något inte stämmer i laget Brynäs if. Efter två vinster på bortaplan mot SAIK och öret så är allting som bortblåst.
För det bär tränartrion ansvar för då de inte hade förberett laget för matchen i Globen av alla ställen i Shl. Förra året var det nästan ett undantag om man inte vann 3 matcher i rad.
VAD HAR HÄNT? Utöver att två offensiva backar försvann. Mao värva
För det bär tränartrion ansvar för då de inte hade förberett laget för matchen i Globen av alla ställen i Shl. Förra året var det nästan ett undantag om man inte vann 3 matcher i rad.
VAD HAR HÄNT? Utöver att två offensiva backar försvann. Mao värva
+ 3
Man vinner inga matcher i den här serien om man bara går på 80%, passar nog bra med ett litet uppehåll nu, mkt för skallarnas skull.
Utan nån skada på våra landslagsgubbar, Oskar tillbaka och en ny back som Alcen äntligen lyckas luska fram, så blir det bra det här till sist....