Inlägg: 2931457
Sv: A proposito de nada
Blir skönt med uppehåll så man man slipper vara bitter när brynäs torskar o gör en besviken allt som oftast..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
parks:
Rätt!
Finns ändå ljuspunkter m matchen
BP + PP levererade
Hellberg fick inte hålla nollan
Clara fick en del extra skott på sig så att hans % blev fullständigt horribelt värdelös
Rätt!
Finns ändå ljuspunkter m matchen
BP + PP levererade
Hellberg fick inte hålla nollan
Clara fick en del extra skott på sig så att hans % blev fullständigt horribelt värdelös
+ 2