Inlägg: 2932033
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Vi får tillbaka Shinnimin, O’Niell och in med Tardif åtminstone till matchen mot er. Där 2/3 utgjorde vår förstakedja förra året.
Sen finns det också chans att Brome/Leskinen är tillbaka. Dvs totalt 5 där alla är spets.
Sedan återstår det att se vad som händer med Omark…
Sen finns det också chans att Brome/Leskinen är tillbaka. Dvs totalt 5 där alla är spets.
Sedan återstår det att se vad som händer med Omark…
+ 2
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Tyckte jag läste nånstans att det är Shinni plus ytterligare ett artistkontrakt samt nu dagens värvning?
Hyfsat missflyt för våran del att vi får möta ett helt nytt lag efter uppehållet isf.