Inlägg: 2932049
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiask: På tal om att träna med ett SHL-lag då kom jag att tänka på... Andreas Custemo! En av de sämsta backar (om än så viktigt mål han gjorde) som någonsin har spelat i Brynäs - men - han kom in över julupphållet, som man hade då, och tränade med Brynäs och sen skrev han på för kommande säsong, lite längre fram.
Så gör man nog aldrig nu för tiden. Finns i och för sig inget uppehåll att tala om längre, heller, men ändå. Kul idé var det i alla fall.
Så gör man nog aldrig nu för tiden. Finns i och för sig inget uppehåll att tala om längre, heller, men ändå. Kul idé var det i alla fall.
19 insläppta på 15 matcher är oerhört starkt.
Två riktigt starka målvakter ihop med ett ramstarkt försvar.
För att prata renodlat målvakter så finns det några intressanta i HA som hade varit intressant att se hur deras utveckling hade sett ut genom att träna dels med ett SHL-lag men även genom att spela just i SHL.