Inlägg: 2932261
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: Håller helt med dig - Och det behöver ske stora förändringar inom den sportsliga ledningen. På papperet är det här ett BRA SHL-lag, att man inte får ihop det bättre är katastrof.
Sedan kan jag som supporter tycka att det är helt åt helvete att man resonerar på det här sättet, i min värld ska man fokusera på bästa möjliga sportsliga resultat - Men jag förstår ur ett företagsekonomiskt synsätt att det är korrekt tänkt.
Sedan kan jag som supporter tycka att det är helt åt helvete att man resonerar på det här sättet, i min värld ska man fokusera på bästa möjliga sportsliga resultat - Men jag förstår ur ett företagsekonomiskt synsätt att det är korrekt tänkt.
+ 3
Men totalt haveri sportsligt. Och vidhåller att alla bör bytas ut. Om gälla får mer kompetenta assisterande som kan hjälpa i matchsituationer så kanske han för lite stabilitet. Men resten, där behövs bättre.