Inlägg: 2934375
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: men tåget för 1:a backen har gått. De Haan och Rafferty var sist ut på marknaden. Nu behöver ju Brynäs kanske titta på en 3-4 och det finns backar därute som garanterat kan utmana våra backar.
Vi vet inte vad Alcén gör om dagarna men jag tvivlar på att han försöker lösa någon spelare med kontrakt utan han väntar väl på ”det där samtalet” från någon agent.
Vi vet inte vad Alcén gör om dagarna men jag tvivlar på att han försöker lösa någon spelare med kontrakt utan han väntar väl på ”det där samtalet” från någon agent.
+ 4
Han är "skit" enl Sanny. Endast en kropp pga av skada?
Så allt är inte guld som glimmar..
Det som de som jobbar med silly och liknande säger är att det finns nästan ingenting att värva. Ljuger dom för att slippa jobba?
Vill du ha random back från ECHL?
Backen som skulle kommit skulle vara 1:a back, inte bara en back.
Sen är det dåligt att inte ha full trupp från start.
Det är alla överens om.
Men nu sitter dom i skithålet, bara att börja gräva sig upp..