Inlägg: 2934395
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: Precis.. alla får och bör yttra sig och sen står det alla och envar fritt att välja vems åsikter som väger tyngst
Det paradoxa i det hela är ju att ingen vet vilka insikter den andra har på ett forum. Jag skulle i teorin kunna vara släkt med JA och därmed ha viss insyn (men nu är så inte fallet ).
Poängen är igen att många verkar tro att Huge inte tillåter andras åsikter , det gör han, han väljer dock aldrig att ta dom till sig och hånar dom ofta raljant istället
Oklart praktiskt skillnad
Det paradoxa i det hela är ju att ingen vet vilka insikter den andra har på ett forum. Jag skulle i teorin kunna vara släkt med JA och därmed ha viss insyn (men nu är så inte fallet ).
Poängen är igen att många verkar tro att Huge inte tillåter andras åsikter , det gör han, han väljer dock aldrig att ta dom till sig och hånar dom ofta raljant istället
Oklart praktiskt skillnad
+ 3
Vem har dokumenterade åsikter att lita på?
Det kallas åsikter för en orsak, vilket alla är berättigade att ha,
Annars är det bara att lägga ner HS,
Sen lika lite som Huge vet hur Alcen tänkt och jobbat för att få in en back vet vi andra, om inte någon här har inside information som denna sitter på.
Men en sak är klart Alcen pratade vitt och brett om att signa en sjunde back sen innan säsongen började vilket inte har hänt en tredje del in i serien,
Därifrån får alla dra sina egna slutsatser,