Inlägg: 2935393
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Så oavsett om han får 6 månader sedan ställde Sveriges bästa lag på isen så är han nu inte tillräckligt kompetent? Förstår du inte själv hur orimligt det resonemanget är och att det enbart baseras på din egen besvikelse över säsongen? En besvikelse som vi alla känner.
Brynäs fans är erkänt förjävliga i sociala medier. Brynäs har uttryckt tidigare att det påverkar verksamheten negativt och att man önskar mer arbetsro än att bli bombarderade av sina egna fans.
Heino Lindberg sa i hockeymorgon att Brynäsfansen borde lugna ner sig för att det på många delar ser bättre ut än vad tabellen visar. Man vet vart problemen finns och vart man behöver göra förändringar. När en journalist säger det vet man att det är en skitstorm.
Brynäs fans är erkänt förjävliga i sociala medier. Brynäs har uttryckt tidigare att det påverkar verksamheten negativt och att man önskar mer arbetsro än att bli bombarderade av sina egna fans.
Heino Lindberg sa i hockeymorgon att Brynäsfansen borde lugna ner sig för att det på många delar ser bättre ut än vad tabellen visar. Man vet vart problemen finns och vart man behöver göra förändringar. När en journalist säger det vet man att det är en skitstorm.
+ 2
Om vi hade fått in 2 backar då hade vi trots allt kunnat känna oss någorlunda trygga inför fortsättningen men när ett lag på högsta nivå pga spelar bristen tvingas skola om en spelare från forward till back är oroväckande i mina ögon.