Inlägg: 2935973
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pigalle: Årets upplaga är så jävla beige. Vart fan är Ölund? Lindblom? Kopacka? nyförvärven? Målvakterna? Den enda som håller någorlunda bra kvalitet i match efter match är Rödin. Jävla skräplag.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Pigalle: Verkar inte finnas någon botten i årets lag. Det är inte kul att se och snart kommer även publiken svika för det här är pinsamt dåligt.
+ 2