Inlägg: 2936207
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Herregud, vi har blivit en sämre variant av HV71. Tänk ironin att vi går upp, vinner serien och sen ramlar ner igen? Måste vi bli historiska varje år?
+ 15
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Ett lag i spillror, vi hittar en än gång ett sätt att förlora och nu väntar en lång pina tills kvalspelet börjar. Fantastisk hur man lyckas misslyckas med i princip allt denna säsong.
+ 2
Ja utan minst en 91%-ig målis har man inte i SHL att göra, så enkelt är det tyvärr.