Inlägg: 2936271
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Nä att BIF har seriens sämsta målvaktspar är en sanning.
Dock så hade de varit ett bättre par med en bättre defensiv framför sig.
BIF skjuter mest i ligan men ligger på 10 plats i effektivitet & det syntes idag.
34 skott på mål idag.
Nä att BIF har seriens sämsta målvaktspar är en sanning.
Dock så hade de varit ett bättre par med en bättre defensiv framför sig.
BIF skjuter mest i ligan men ligger på 10 plats i effektivitet & det syntes idag.
34 skott på mål idag.
+ 1
Jag tror vi har seriens sämsta målvaktspar. Jag gissar att det är en stor del av problemet. Jag tycker Clara är betydligt bättre än Delia.