Inlägg: 2936576
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Kommer ihåg hur Djoos lyftes fram som den nya Gunde när han kom in och spelade i par med Gunde . När Gunde lämnade föll mycke på Djoosen att han skulle spela som Gunde . Funkade inte då å fortfarande funkar det inte . Djoosen har aldrig varit bra i Brynäs . Så det kompiskontraktet som Djoos har likt det som faktiskt Alcén fick, vilket han bröt med ett år kvar för att bli Sportschef . Nya backen är långt ifrån det Brynäs behöver å känns mer som Alcén försöker visa att han faktiskt gör något . Även om det är helt fel speltyp. Glädjen för hockey just nu är obefintlig och trodde ärligt inte skulle ske så fort efter 2 succesäsonger
+ 3
Lindblock är olycklig, den värvningen kan jag köpa på grund av hur bra han var 16/17. Mycket i hans liv som kan ha påverkat hans utveckling såklart.