Inlägg: 2936923
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
PåveMolin: en riktig supporter till Brynäs om inte annat...Det tuffaste släktet på jorden.
+ 3
Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Luleå borta passar ju Brynäs bättre. Att inte känna produktionskravet, att ligga och lura och gå på spelvändningar är Brynäs modell. Att äga puck och ligga på i anfallszon är man bra på men det resulterar sällan i mål utan då blottar man sig i det defensiva omställningsspelet istället.
Det är därför Brynäs har uselt facit på hemmaplan just nu.
Skulle säga att det finns 30-35% chans på en tvåa i eftermiddag åtminstone…
Det är därför Brynäs har uselt facit på hemmaplan just nu.
Skulle säga att det finns 30-35% chans på en tvåa i eftermiddag åtminstone…
+ 7
Sv: A proposito de nada
PåveMolin:
Bra beslut, inget kan stoppa oss supportrar till världens vackraste sport att följa vårt lag oavsett hur det går
Respekt
Jag skall se Leksand i eftermiddag, har en känsla att vi torskar igen men va fan det är bara hockey ;)
Bra beslut, inget kan stoppa oss supportrar till världens vackraste sport att följa vårt lag oavsett hur det går
Respekt
Jag skall se Leksand i eftermiddag, har en känsla att vi torskar igen men va fan det är bara hockey ;)
+ 5
Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Kände precis likadant men bestämde mig på jobbet inatt för att ändå titta ? matchen sänds på tv4 sa en kollega
+ 3
Idag vaknar jag klockan 5 och min första tanke är Gameday.
Man är en störd människa..
❤️💛🖤