Inlägg: 2938773
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Vi kommer ju mycket troligt att få minst 5 plus game på minst en spelare för checking to the skägg dessutom, så viktigt att fylla på underifrån…
+ 10
Sv: A proposito de nada
Värva under säsong är ju något man vill undvika till varje pris då det VÄLDIGT SÄLLAN går att hitta något bra. Man kan ju göra det av skadeskäl, för det är svårt att förutspå, men att gå in i en säsong med inställningen att värva klart "grundtruppen" under säsong är värdelöst.
+ 4
Ingen Axel, Djoos, Berra eller Witkowski heller, trots att Berra o Rödda tränade ensamma på isen. Killarna landade precis från deras resa i Schweiz, kommer bli en tuff tillställning detta.
Källa: