Inlägg: 2939163
Sv: A proposito de nada
Blir det Delia som står idag ? Laget vände å vann i tisdags inte tack vara storspel från vår målvakt. Men vi vann så då får väl den vinnande målvakten vakta buren ..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Nej. Clara först av värmningen, så han står med 99% säkerhet om han inte ramlar in i ett element eller något på eftermiddagen.
+ 8