Inlägg: 2939671
Sv: A proposito de nada
Undrar om domarna bestämt sig för att bara ta ut Brynäsare, det ser så ut.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Qvarre: "Undrar om domarna bestämt sig för att bara ta ut Brynäsare, det ser så ut."
Sen om ena laget vet att det är enda vägen till poäng borde domarna vara lite mer smarta tycker man. Önskar det var NHL-nivå där.
Sen om ena laget vet att det är enda vägen till poäng borde domarna vara lite mer smarta tycker man. Önskar det var NHL-nivå där.
+ 1