Inlägg: 2939762
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Farten är det inget fel på men vi bjuder på öppna spjäll bakåt så det krävs inte mycket för att ni ska göra mål ikväll. Detta måste vara vår sämsta insats bakåt för säsongen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Smörgåsen : OK, du har säkert rätt. Du följer ju Timrå på daglig basis antar jag, precis som många här följer Brynäs.
Själv tycker jag att det finns mycket i Timrå som är bra.
Själv tycker jag att det finns mycket i Timrå som är bra.
+ 1