Inlägg: 2939815
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Var han inte helt skymd? Såg ut som att han inte såg något alls och försökte titta runt både Timrå och Brynässpelaren framför.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: Jo, men då håller man sig väl hyfsat i mitten?
Det är väldigt förvirrande spel i egen zon, det når liksom inte upp till en godkänd nivå. Samspelet mv och försvar är obefintligt stundtals, kan vara en förtroendefråga också.
Det är väldigt förvirrande spel i egen zon, det når liksom inte upp till en godkänd nivå. Samspelet mv och försvar är obefintligt stundtals, kan vara en förtroendefråga också.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gavve: Clara är riktigt darrig ikväll och det är mer tur än skicklighet att han ibland får pucken på sig. Detta blir en rysare.
+ 3