Inlägg: 2939995
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: så kan man också uttrycka sig när någon gör en otroligt fin styrning upp i krysset
+ 8
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Du förolämpar hellre Lindblom när han gör mål istället för att heja? Ärligt talat, vad är det för jävla fel på dig?
Jävligt skumt att ha en kille som Lindblom som hackkyckling.
Jävligt skumt att ha en kille som Lindblom som hackkyckling.
+ 23