Inlägg: 2940041
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Han har en skyhög lön och presterar otroligt lite, då får han kritik, så är det , vad är det för fel på dig själv?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Haha och kritiken kommer i form av förolämpning när han gör mål? En kille som haft det jävligt tufft och är en riktig Brynäsare.
Tycker du säger helt jävla blåsta saker.
Tycker du säger helt jävla blåsta saker.
+ 16