Inlägg: 2940045
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Det var ju ett skitsnyggt mål! Lindblom är världsklass i att styra puck.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Man är livrädd varje gång fjällby vevar med klubban med risk för utvisning 😬nu orsakade han väl "bara" två. Annars skönt med 3 pinnar 💛🖤❤️
+ 4
Sv: A proposito de nada
Rödin fem poäng ikväll!
Och i morse var det oklart om han skulle spela.
Snacka om viktig kugge!
Och i morse var det oklart om han skulle spela.
Snacka om viktig kugge!
+ 9
