Inlägg: 2940153
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Läser igenom först nu när jag kommit hem (hade inga brillor med) och läser att konsensusen verkar vara att Clara gjorde en dålig match?
Nu hade jag ju inte lyxen av att veva repriser, men gjorde han inte en JÄVLIGT stabil insats bortsett från deras 4:a (inbrytning o 1:a stolpe).
Han gjorde väl ett gäng kvalificerade räddningar?
Läser igenom först nu när jag kommit hem (hade inga brillor med) och läser att konsensusen verkar vara att Clara gjorde en dålig match?
Nu hade jag ju inte lyxen av att veva repriser, men gjorde han inte en JÄVLIGT stabil insats bortsett från deras 4:a (inbrytning o 1:a stolpe).
Han gjorde väl ett gäng kvalificerade räddningar?
+ 5
Plus att vi har egentligen bra två kedjor som hotar framåt.