Inlägg: 2941550
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zource: "Ni vänder i tredje"
Märkligt att en Modoit tror mer på laget än gamnackarna härinne.
Nu är vi snart av med 2:a och kan börja spela hockey igen.
Sen skulle jag jättegärna vilja se Brynäs gå på lite returer, så som Rögle gjorde 1-1. Men #8 som gjorde helt rätt fick ju sitt korrekta mål bortdömt iofs.
Märkligt att en Modoit tror mer på laget än gamnackarna härinne.
Nu är vi snart av med 2:a och kan börja spela hockey igen.
Sen skulle jag jättegärna vilja se Brynäs gå på lite returer, så som Rögle gjorde 1-1. Men #8 som gjorde helt rätt fick ju sitt korrekta mål bortdömt iofs.
+ 2
Sv: A proposito de nada
VAFAN VILKA BLÖTFISAR, löjligt DÅLIGT.
Zebrorna dom lallar på, nästan lika illa som Molin & Masken i båset.
Kör över deras spelare istället för att köra bandy sväng förbi dom.
Sen sätt Fjällby på att kränga 50/50 lotter för på isen händer det inte ett skit, direkt PINSAM i en match till.
Zebrorna dom lallar på, nästan lika illa som Molin & Masken i båset.
Kör över deras spelare istället för att köra bandy sväng förbi dom.
Sen sätt Fjällby på att kränga 50/50 lotter för på isen händer det inte ett skit, direkt PINSAM i en match till.
+ 1