Inlägg: 2941775
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Thellen:
Skönt med 2 poäng men ändå fortsatt stora frågetecken om defensiven, BP & coachernas förmåga.
Skönt med 2 poäng men ändå fortsatt stora frågetecken om defensiven, BP & coachernas förmåga.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Thellen: Vi gör en bedrövligt dålig 3:e period också (förutom kvitteringen) även halva 1:a är inte speciellt bra, detta spel duger inte!
+ 1
Vilken jävla vecka hörni!