Inlägg: 2941813
Sv: A proposito de nada
Farsang: Inte konstigt han är besviken, Rögle är ju det bättre laget, varför skulle han inte vara besviken?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sluta snacka skit ! Vi klättrar upp i tabellen.. En match i taget ! En för alla , alla för en =)
+ 9
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: klart man kan vara besviken. Men att stå och vara otrevligt och klaga på domslut är osmakligt.
Har alltid hatat tränare som lipar om domarnivån i bästa sändningstid. Det är sånt vi supportrar ska göra. Tränarna ska hålla käften om sånt.
Värst var väl Mitell som enbart klagade på domarna varenda jävla gång FBK förlorade 🤣🤣🤣
Har alltid hatat tränare som lipar om domarnivån i bästa sändningstid. Det är sånt vi supportrar ska göra. Tränarna ska hålla käften om sånt.
Värst var väl Mitell som enbart klagade på domarna varenda jävla gång FBK förlorade 🤣🤣🤣
+ 19
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Byt lag, Forsberg. Du var kul en gång i tiden, nu bara gnäller du onyanserat och oavbrutet.
+ 26
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Rögle är bättre i andra. Tycker första och tredje är rätt jämna.
+ 3