Inlägg: 2943200
Sv: A proposito de nada
Måste vara årets solklaraste jävla offside, vad fan sysslar fucking blinstyret till linjedomare med?
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: märkligt att varken båset eller spelarna reagerande på ev offside..
+ 3
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: dem jämnar ju till det från föregående match när vi fick mål trots offside.