Inlägg: 2943247
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Det var Witkowski. Men det är rimligt att se fel, Brynäs har valt en font på siffrorna som har urkass läsbarhet på TV.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
En av Brynäs sämre perioder denna säsong och det hjälper inte att domarna är om möjligt ännu svagare.
Ett officidemål och sedan en utvisning där de låter publiken drömma.
Ett officidemål och sedan en utvisning där de låter publiken drömma.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Tycker Luke W har gjort det bra, märks att samspelet med backkollegan inte fungerar 100 men det är ju bara väntat. Clara borde kanske räddat skottet men ibland går dom ju in.
Sämst är iaf hejaklacks-kommentatorn.
Sämst är iaf hejaklacks-kommentatorn.
+ 7