Inlägg: 2943253
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Kanske det, de är rätt lika. Obegripligt agerande oavsett.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Såg reprisen nu, jag ger mig.
Undrar om kommentatorn har betalt per gång han säger ”Loke Krantz”. Tror att Loke är det sista han tänker på ikväll, och det första imorgon bitti.
Undrar om kommentatorn har betalt per gång han säger ”Loke Krantz”. Tror att Loke är det sista han tänker på ikväll, och det första imorgon bitti.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Mycket handskar i ansiktet från den där jävla Loke i LHC. Proppa rejält tack.
+ 5