Inlägg: 2943286
Sv: A proposito de nada
Farsang: Felet denna säsong är att backarna inte spelar Kopacka i fart som förra säsongen. Där är stora problemet att dem inte kan ställa om. Man ser att Kopack vill sticka. Men han får inte pucken!
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mickesgolf: enligt mig har han för dåligt spelsinne för SHL, måste vara otroligt svår att spela med.
Grym fart och skott, absolut, men det räcker inte.
Grym fart och skott, absolut, men det räcker inte.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mickesgolf: Kopacka hade inte mycket att hämta andra halvan av förra säsongen heller. Jag tror en annan. faktor är att han byggde självförtroende i powerplay när Brynäs spelade i HA och delvis förra säsongen, nu spelar han knappt där.
Sv: A proposito de nada
Mickesgolf: tror du har fel. Hörde att han blev sönderläst av motståndarna ;)