Inlägg: 2943658
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Faktum är att det nästan känns befriande erkänna hur urdåliga vi är...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: Ja vi är uppenbarligen inte tillräckligt skickliga för att spela oss till heta lägen just nu.
Kan vi inte bara få se en oortodox Brynäsfrcering en gång nu där vi jobbar frenetiskt, trycker puckar på mål och ser till att ha folk som skymmer, styr eller slår in en retur!
Kan vi inte bara få se en oortodox Brynäsfrcering en gång nu där vi jobbar frenetiskt, trycker puckar på mål och ser till att ha folk som skymmer, styr eller slår in en retur!
+ 1
Sv: A proposito de nada
ellis: Ändå är HV71 oerhört mycket sämre. Deras prestation i dag är något av det sämsta jag sett. Örebro är inte direkt bra i dag och leder ändå med 5-1. Och då har alla mål kommit vid lika styrka...
Ingen tröst men jag är förvånad över att HV71 är SÅ dåliga.
Ingen tröst men jag är förvånad över att HV71 är SÅ dåliga.