Inlägg: 2943686
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rafalski:
Alla backar verkar tro att dom är en kopia av Dastous/Söderström eller nått.
Alla backar verkar tro att dom är en kopia av Dastous/Söderström eller nått.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Hur fan kan de ändra ett beslut på isen sådär. Har de dömt en jävla icing får de väl fan stå för de.
Annars kan de ta offsiden i första målet på efterhand också..
Annars kan de ta offsiden i första målet på efterhand också..
+ 1