Inlägg: 2944916
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hahah Alcen, du kör ner oss i AS snart igen, hoppas du och styrelsen är nöjda.
PINSAMT att INTE agera, hur många elitlag har en FW som back mer än i EN match?
Fy fy fan vilket jävla lall, men att ha pengar på banken eller bygga om i arenan går bra.
Men vad kommer det hjälpa med 3500 pers på läktaren???
PINSAMT att INTE agera, hur många elitlag har en FW som back mer än i EN match?
Fy fy fan vilket jävla lall, men att ha pengar på banken eller bygga om i arenan går bra.
Men vad kommer det hjälpa med 3500 pers på läktaren???
+ 2
Sv: A proposito de nada
Danne66: Man har pucken flera gånger men kladdar med den istället för att rensa
+ 2