Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2953017
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag har fortfarande råd, men hatar TV4 och hela deras image. Ändå köper jag det, för att få se mitt lag få stryk vareviga kväll. Blir dock aldrig för dyrt att få hem mitt lags matcher, obetalbart
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9742}: Det är dyrt att ha avdankade spelare som sitter i studion och kallar sej experter
+ 1