Inlägg: 2953422
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Sen ska vi inte glömma att kalpa måste vända ett underläge! Dom trycker på och spelar med desperation
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JÄVLA FIN PASS! Det går när man visar sig som icke puckbärare i PP.
Många kan ju påpeka att Bäckström suger puck för mycket. Men gubbarna letar ju knappt nya positioner att kunna få passen i vanliga fall. Behövs mer rörelse.
Många kan ju påpeka att Bäckström suger puck för mycket. Men gubbarna letar ju knappt nya positioner att kunna få passen i vanliga fall. Behövs mer rörelse.
+ 9