Inlägg: 2953517
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
IronKrook: Ja det är faktiskt makalöst - Erik kommer alltså in och presterar >95% i räddningsprocent efter 7 månader utanför isen...
Skoj är en underdrift - Hatten av för Källgren idag.
Låt oss hoppas att detta är början på Eriks stora revanch.
Skoj är en underdrift - Hatten av för Källgren idag.
Låt oss hoppas att detta är början på Eriks stora revanch.
+ 21
Sv: A proposito de nada
Endå intressant lag och möjlig uppställning efter jul där nån gång:
Clara - Källgren
Kinnvall - Bertilsson
Andersson - Hägg
Kempny - Norlinder
Witkowski
Trivigno - Larsson - Silfverberg
Rödin - Bäckström - Lindblom
Kopacka - Ölund - Bellows
Pettersson - Hillström - Fjällby
Vesel
Extra:
Delia
Raftheim
Scott
Sundqvist
Svrcek
Clara - Källgren
Kinnvall - Bertilsson
Andersson - Hägg
Kempny - Norlinder
Witkowski
Trivigno - Larsson - Silfverberg
Rödin - Bäckström - Lindblom
Kopacka - Ölund - Bellows
Pettersson - Hillström - Fjällby
Vesel
Extra:
Delia
Raftheim
Scott
Sundqvist
Svrcek
+ 3
Och AJF tycks trivas mot finskt motstånd. Kan ju bli enklare att kränga honom till något finskt lag nästa säsong med tanke på hur det sett ut i SHL kontra CHL 😄