Inlägg: 2953614
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Dessutom så är det ekonomiskt bra att gå till final i CHL, organisationerna vill nog gärna ha den extra inkomsten. Det kan bli fartfyllt och intensivt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: jag ser det som nyttigt att klämma och känna på indianerna ännu mer innan ett SHL slutspel.
Sen vem vill inte kunna stoltsera med att vara Europamästare 💪🏻
Sen kan man ta bort gruppspelet eller minska det radikalt.
Sen vem vill inte kunna stoltsera med att vara Europamästare 💪🏻
Sen kan man ta bort gruppspelet eller minska det radikalt.
+ 4
Publikmässigt en vinstlott att möta Frölunda