Inlägg: 2954581
Sv: A proposito de nada
Kom in nu, hur har de sett ut? Kollar man skotten ska vi va nöjda med 1-1 men skotten säger ju inte allt
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
TheMacamush: "Kom in nu, hur har de sett ut? Kollar man skotten ska vi va nöjda med 1-1 men skotten säger ju inte allt"
Brynäs ser trötta ut nu och har svårt tryck emot sig.
Brynäs ser trötta ut nu och har svårt tryck emot sig.