Inlägg: 2956772
Sv: A proposito de nada
mk: Aningen missvisande siffror då beläggningen inte är så hög. Väldigt imponerande ändå.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Är ju tydligen en massa besökare som inte räknas med när det t ex officiellt är ”max” 7909.
Förra jullovet mot Modo säger Brynäs att man hade cirka 8400 i publiken. Men man gick officiellt ut med 7909 ändå. Man räknar inte restaurangplatser, lounger fullt ut m m och har för mig att i redovisningen för 7909 är bortastå bara delvis belagd/inräknad - resten bonus utöver detta. Har jag för mig.
Och nu lägger man till ett antal hundra platser via Kallzon och Willes Lounge.
Så det kan ha varit färre folk på plats på läktarna men å andra sidan många på platser som inte räknats med fast det varit betalande gäster där…
Förra jullovet mot Modo säger Brynäs att man hade cirka 8400 i publiken. Men man gick officiellt ut med 7909 ändå. Man räknar inte restaurangplatser, lounger fullt ut m m och har för mig att i redovisningen för 7909 är bortastå bara delvis belagd/inräknad - resten bonus utöver detta. Har jag för mig.
Och nu lägger man till ett antal hundra platser via Kallzon och Willes Lounge.
Så det kan ha varit färre folk på plats på läktarna men å andra sidan många på platser som inte räknats med fast det varit betalande gäster där…