Inlägg: 2958696
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel:
”Hur fan kan man vaska en säsong efter serieseger och final”
Tja sitter i väggarna
12/13 var väl inte så bra heller, även om det var bättre än 17/18, 94/95,
Var väl bara 99/00 står ut som bevisar motsatsen, till det positiva.
Synd för nyförvärvet Bellows att han inte fick sätta den där, den var väldigt hård dömd
”Hur fan kan man vaska en säsong efter serieseger och final”
Tja sitter i väggarna
12/13 var väl inte så bra heller, även om det var bättre än 17/18, 94/95,
Var väl bara 99/00 står ut som bevisar motsatsen, till det positiva.
Synd för nyförvärvet Bellows att han inte fick sätta den där, den var väldigt hård dömd
+ 3
Är så förbannat besviken på Alcéns fuskbygge . Om vi klarar kontraktet vill jag inte se Alcén på åsen nästa säsong .
Hur fan kan man vaska en säsong efter serieseger och final . Jag fattar inte ..
Hockey är inte kul längre , tack som fan Alcén .